Cum comand online ?

Pentru a putea plasa o comandă este necesar mai întâi să stabilești produsul pe care-l dorești. Daca acesta este un produs simplu, și nu dispune de elemente variabile, precum culoarea sau dimensiunea, atunci poți să sari la Adăugare în coș. Dacă produsul tău este un produs ce necesită o configurare (culoare stofă, culoare pal, dimensiuni sau orientarea acestuia) atunci urmează pașii următori pentru a putea finaliza comanda cu succes!

Pasul 1: Configurarea produsului

Marea majoritate a produselor noastre sunt produse la comandă, acest lucru ne permite să-ți oferim mână liberă în configurarea acestuia. Fă click pe fiecare din următoarele categorii pentru a vedea cum poți configura produsul tău.

Selectezi culoarea generală a produsului dorit, disponibil la produsele din categoriile: canapele, fotolii, paturi, module, tabureti, pufi, fronturi bucătărie.

Selectezi culoarea elementului ornamental din PAL, acestă opțiune apare doar la produsele care dispun de elemente PAL, precum canapelele.

Selectezi direcția de orientare a produsului, această funcție este disponibilă doar la canapelele de tip colțar, și face referire la direcția de orientare a elementului L (colțarul).

Produsele care dispun de dimensiune, în general saltelele, vor oferi posibilitatea de a o selecta pe cea dorita dintr-o listă prestabilită. Această funcție va modifica și prețul produsului în funcție de mărimea pe care o selectați.

Pasul 2: Selectezi cantitatea si Adaugi în coș

 

Odată ce ai terminat de configurat produsul tău, urmează să selectezi câte bucăți dorești, daca e cazul, iar ulterior să apeși pe butonul Adaugă în coș. După ce produsul a fost adăugat cu succes, vei primi o notificare și-l vei putea vizualiza în coș, de unde urmează să finalizezi comanda.

Pasul 3: Finalizare comandă

 

Înainte de a finaliza comanda, produsul adăugat recent în coș va fi reținut de către websiteul nostru pentru dumneavoastră, astfel, dacă doriți să mai adăugați și alte produse în coș înainte de a finaliza comanda o veți putea face în siguranță.

Pasul 4: Datele de facturare

Dupa ce ai accesat finalizare comandă, vei ajunge la meniul unde vei completa datele de facturare. Aceste date sunt obligatoriu de completat și este extrem de important ca ele să fie corecte pentru a preveni situații ce pot întârzia comanda dvs.

 

Pasul 5: Datele de Livrare

În cazul în care dorești ca factura să fie efectuată pe o altă adresă conform cea unde se va livra produsul, atunci trebuie să completezi și datele de Livrare prin bifarea „Livrare la o altă adresă”

Pasul 6: Selectarea metodei de plată

Aramis Feeling îți dă posibilitatea să plătești fie la livrarea coletului, direct la curier, fie online prin card bancar compatibil cu plățile online (visa, mastercard, maestro). Selectează modul prin care dorești și continuă la pasul final.

Pasul 7: Plasează comanda

Dacă toți pașii de mai sus au fost îndepliniți cu succes, atunci rămâne de apăsat pe butonul Plasează Comanda alături de bifarea ca și accept a termenilor și ai condițiilor. Dacă plata a fost selectată ca fiind cu Card Bancar, atunci veți fi redirecționat către banca de care aparține cardul pentru a efectua plata.

Înapoi la cumpărături